-
INFORMACIJE O PACIJENTIMA
Poštovani građani,
Ukoliko želite informaciju za svojeg člana obitelji koji je hospitaliziran u KB Dubrava, molimo Vas da kontaktirate centralu bolnice na broj telefona (01) 290 2444, koja će vas spojiti s traženim odjelom na kojem je smješten Vaš član obitelji.
-
POSTUPAK SA STVARIMA PACIJENTA PRILIKOM PRIJEMA U BOLNICU
Pacijenti se u KBD primaju isključivo preko hitne službe. Djelatnici hitne službe će prije prijema pacijenta na odjel ili u jedinicu intenzivnog liječenja vrijedne stvari pacijenta popisati na obrascu u duplikatu, staviti u zip – lock vrećicu te pozvati kontakt osobu da preuzme popisane vrijedne stvari.
S obzirom na epidemiološke okolnosti te prostorne i organizacijske mogućnosti, posjete hospitaliziranim pacijentima nisu dozvoljene.
Kako bi hospitalizirani pacijenti ipak dobili najnužnije potrepštine, stvari za pacijente se mogu predati na sjevernom ulazu u bolnicu, na porti “kod kapelice”, svakim danom u vremenu od 12 do 18 sati, a bolničari će ih, po pozivu od djelatnika s ulaza, dostaviti na pripadajuće odjele na kojima su pacijenti zaprimljeni na bolničko liječenje.
OSOBNE STVARI KOJE SE MOGU DONIJETI HOSPITALIZIRANIM BOLESNICIMA
Toaletna torbica:
- četkica i pasta za zube
- češalj ili četka za kosu
- gel za tuširanje, šampon za kosu
- jednokratne britvice, pjena za brijanje
Odjeća i obuća:
- dvije (2) spavaćice i/ili pidžame
- dva do tri (2-3) komada donjeg rublja
- jedne (1) zatvorene papuče koje se mogu prebrisati
- jedan do dva (1-2) para čarapa
- jedan (1) kućni ogrtač
Ostali predmeti:
- mobitel, punjač, slušalice
- naočale za čitanje, novine, knjige
- ortopedska pomagala (proteze, slušni aparat i ostalo)
Donošenje hrane nije preporučljivo.
Za bolesnike smještene u Intenzivističkom centru (IC) nije dozvoljeno donositi osobne stvari.
OBILJEŽAVANJE STVARI KOJE SE DONOSE PACIJENTU
Stvari koje se donose pacijentu moraju biti u dobro zatvorenoj plastičnoj vrećici ili eventualno u malenoj torbi (ruksak).
Na vanjskoj strani potrebno je čitko napisati flomasterom ili zalijepiti naljepnicu s navedenim sljedećim podacima:
- ime i prezime pacijenta
- odjel na kojem je pacijent hospitaliziran
Djelatnik koji radi na epidemiološkoj trijaži na sjevernom ulazu u bolnicu će pri preuzimanju stvari zatražit potpis osobe koja ih je donijela. Bolničar koji odnosi stvari do odjela na kojem se pacijent nalazi potpisom potvrđuje da je preuzeo stvari i predao ih medicinskoj sestri na odgovarajućem odjelu.
Podsjećamo na obvezu nošenja maske, dezinfekcije ruku, kao i držanje fizičke distance.
POSTUPANJE SA STVARIMA UKOLIKO JE OBOLJELI OD BOLESTI COVID-19 PREMJEŠTEN U INTENZIVISTIČKI CENTAR (IC) I SA STVARIMA PREMINULOG PACIJENTA
Ukoliko je oboljeli od bolesti COVID-19 zbog pogoršanja općeg stanja premješten u IC ili je pacijent preminuo na odjelu, osoba koja je navedena kao “osoba za kontakt” će preuzeti stvari pacijenta u dogovoru s osobljem odjela gdje je pacijent bio hospitaliziran te provesti dekontaminaciju stvari.
Osoblje odjela dužno je pacijentove stvari spremiti u crnu vreću i obilježiti imenom i prezimenom pacijenta (nakit, novac, mobitel i ostale vrijedne stvari bit će stavljene u zip-lock vrećicu – ukoliko to nije učinjeno u hitnoj službi) i sve dokumentirati na obrascu. Obrazac se ispunjava u dva primjerka (kopija se zalijepi na vreću popisanih stvari, a original ostaje u mapi – „izdane stvari pacijenata“ na odjelu). Djelatnik će za predane stvari, uz svoj potpis, zatražiti vlastoručni potpis i broj osobne iskaznice osobe koja preuzima stvari. Kontakt osoba svojim potpisom potvrđuje da je preuzela stvari sukladno popisu na obrascu koji se nalazi s vrećom sa stvarima.
Crne vreće sa stvarima se do predaje kontakt osobi čuvaju na odjelu gdje je pacijent bio hospitaliziran.
Napominjemo kako KB Dubrava ne može prihvatiti odgovornost za oštećene stvari i/ili gubitak stvari, uključujući i nestanak novca u vlasništvu oboljelih tijekom bolničkog liječenja.
U slučaju hospitalizacije zbog bolesti COVID-19, mole se pacijenti da na bolničko liječenje ne nose veću količinu novca, nakit ili vrijedne stvari, te da se u slučaju posjedovanja vrijednih stvari iste popišu na odjelu i predaju predaju djelatnicima u hitnoj službi koji će obavijestiti kontakt osobu o preuzimanju.
Upute o dekontaminaciji odjeće/obuće/osobnih predmeta nakon preuzimanja
Pri otvaranju vreće sa stvarima osoba mora nositi rukavice i kiruršku masku. Preuzeta odjeća se stavlja u perilicu rublja, poželjno na temperaturu 60 ºC ili višu uz primjenu uobičajenih detergenata. Nakon stavljanja stvari u perilicu rublja, prije uključenja aparata, potrebno je skinuti i baciti rukavice i masku u vreću za otpad koja je pripremljena na mjestu rada. Ruke je potrebno temeljito oprati sapunom i tekućom vodom te potom uključiti perilicu rublja. Nakon sušenja, rublje se preporučuje izglačati, ovisno o vrsti tkanine. Obuća i ostali predmeti se, uz korištenje rukavica i kirurške maske, trebaju prebrisati dezinfekcijskim maramicama ili jednokratnim brisačem namočenim u dezinficijens. Na mjestu rada potrebno je u vreću za otpad baciti rukavice, masku i brisače ili maramice te temeljito oprati ruke sapunom i tekućom vodom.
-
POSTUPAK U SLUČAJU SMRTI COVID+ PACIJENTA
POTVRDA O SMRTI
Potvrdu o smrti za preminule osobe obitelj može preuzeti na „sjevernom” glavnom ulazu. Ukoliko obitelj nije u mogućnosti doći, može dati punomoć za preuzimanje potvrde o smrti izabranom pogrebnom poduzeću.
Prema preporukama HZJZ i sukladno Zakonu o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (članak 65), nije potrebno donositi odjeću za preminule. Preminula osoba biti će dostojanstveno pripremljena za ukop.
POSTUPANJE SA STVARIMA PREMINULOG PACIJENTA
Ukoliko je pacijent preminuo na odjelu, osoba koja je navedena kao “osoba za kontakt” će preuzeti stvari pacijenta u dogovoru s osobljem odjela gdje je pacijent bio hospitaliziran te provesti dekontaminaciju stvari.
Osoblje odjela dužno je pacijentove stvari spremiti u crnu vreću i obilježiti imenom i prezimenom pacijenta (nakit, novac, mobitel i ostale vrijedne stvari bit će stavljene u zip-lock vrećicu – ukoliko to nije učinjeno u hitnoj službi. Djelatnik će za predane stvari, uz svoj potpis, zatražiti vlastoručni potpis i broj osobne iskaznice osobe koja preuzima stvari. Kontakt osoba svojim potpisom potvrđuje da je preuzela stvari sukladno popisu na obrascu koji se nalazi s vrećom sa stvarima.
Crne vreće sa stvarima se do predaje kontakt osobi čuvaju na odjelu gdje je pacijent bio hospitaliziran.
Napominjemo kako KB Dubrava ne može prihvatiti odgovornost za oštećene stvari i/ili gubitak stvari, uključujući i nestanak novca u vlasništvu oboljelih tijekom bolničkog liječenja.Upute o dekontaminaciji odjeće/obuće/osobnih predmeta nakon preuzimanja
Pri otvaranju vreće sa stvarima osoba mora nositi rukavice i kiruršku masku. Preuzeta odjeća se stavlja u perilicu rublja, poželjno na temperaturu 60 ºC ili višu uz primjenu uobičajenih detergenata. Nakon stavljanja stvari u perilicu rublja, prije uključenja aparata, potrebno je skinuti i baciti rukavice i masku u vreću za otpad koja je pripremljena na mjestu rada. Ruke je potrebno temeljito oprati sapunom i tekućom vodom te potom uključiti perilicu rublja. Nakon sušenja, rublje se preporučuje izglačati, ovisno o vrsti tkanine. Obuća i ostali predmeti se, uz korištenje rukavica i kirurške maske, trebaju prebrisati dezinfekcijskim maramicama ili jednokratnim brisačem namočenim u dezinficijens. Na mjestu rada potrebno je u vreću za otpad baciti rukavice, masku i brisače ili maramice te temeljito oprati ruke sapunom i tekućom vodom.
Potvrdu o smrti i preuzimanje stvari preminulog pacijenta mogu se preuzeti radnim danom od 11:00 do 15:00 sati.
-
BESPLATAN PRISTUP INTERNETU
Klinička bolnica Dubrava pacijentima i zaposlenicima omogućuje besplatan pristup internetu putem bežične mreže.
-
PSIHIJATRIJSKA I PSIHOLOŠKA POMOĆ ZA PACIJENTE
Za hospitalizirane pacijente dostupna je 24-satna konzilijarna psihijatrijska služba Klinike za psihijatriju KB Dubrava.
-
PRITUŽBE I POHVALE
Klinička bolnica Dubrava želi bolesnicima i drugim korisnicima svojih usluga pružiti sveukupnu zdravstvenu skrb na najvišoj stručnoj i etičkoj razini uz trajno poticanje edukacije svojih zaposlenika i kontinuirano poboljšanje sustava kvalitete.
Glavne vrijednosti koje definiraju parametre kvalitete u našoj bolnici su dostojanstvo i zadovoljstvo ljudi, izbor i privatnost, dostupnost zdravstvene zaštite, učinkovitost i efikasnost naših zaposlenika.
Pristup orijentiran prema pacijentima, profesionalna kompetencija i etika, profesionalna odgovornost, sustavni pristup svim djelatnostima i efikasno vođenje ustrojstvenih jedinica KB Dubrava čine temelj za primjenu, kontrolu i poboljšanje kvalitete zdravstvene zaštite pacijenata.
Sve komentare, pritužbe i pohvale mogu se poslati na sljedeću e-mail adresu: slk@kbd.hr ili putem web obrasca za pohvalu ili pritužbu.
-
PRAVA PACIJENTA
Poštovani pacijenti, zbog Vaše sigurnosti i zadovoljstva te izgradnje međusobnog povjerenja, razumijevanja i partnerskog odnosa Vas kao pacijenta i zdravstvenih djelatnika, želimo Vas upoznati sa Vašim pravima reguliranim Zakonom o zaštiti prava pacijenata (NN 169/04, 37/08).
-
GDJE SE NALAZIMO?
Klinička bolnica Dubrava nalazi se u gradskoj četvrti Dubrava u sjeveroistočnom dijelu grada Zagreba. Tramvajske linije koje voze u tom pravcu su broj 5 i 12 (okretište Dubrava) 4, 7 i 11 (okretište Dubec). Od okretišta Dubrava prema bolnici voze autobusne linije 232 i 205.
Klinička bolnica Dubrava
Adresa: Avenija Gojka Šuška 6, 10 000 Zagreb
Broj telefona: 01/ 2902 444
Fax: 01/ 2860 259
OIB: 32206148371
© 2020 - KB Dubrava, Primarni respiracijsko-intenzivistički centar
Kontakt za hitne slučajeve (01) 2902 444